Verzuimsysteem Planningsagenda
In 2022 heeft Acture, waar ArdoSZ onderdeel van is, de arbodienst VerzuimWeg overgenomen. Hierdoor is de positie van ArdoSZ in Noord-Nederland versterkt en zijn mooie expertises en professionals aan het team van ArdoSZ toegevoegd. ArdoSZ en VerzuimWeg zijn begin dit jaar samengegaan onder de naam ArdoSZ.
Momenteel zijn we volop bezig om processen en werkwijzen te harmoniseren en systemen uniform in te richten. Hier hebben we al belangrijke stappen in gemaakt. Een belangrijk project in dit kader is de keuze voor één verzuimsysteem dat aansluit bij onze dienstverlening en ambities: Planningsagenda. Wij stappen over op dit nieuwe verzuimsysteem om de dienstverlening aan en samenwerking met onze klanten te verbeteren. Daarnaast biedt Planningsagenda een uitstekende gebruikerservaring en meer functionaliteiten voor onze klanten.
De overgang naar Planningsagenda gaat niet onopgemerkt aan jou als klant voorbij. Wij doen er alles aan om de migratie van dossiers zo soepel mogelijk te laten verlopen en de impact beperkt te houden.
Bekijk hier de instructievideo:
FAQ
Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via salessupport@ardosz.nl.
Waarom wijzigt het verzuimsysteem?
Het samengaan tussen ArdoSZ en keesz/VerzuimWeg was de aanleiding om kritisch te kijken naar ons verzuimsysteem. Er is gekozen om met één systeem te gaan werken om uniformiteit in dienstverlening te borgen en kwaliteit te optimaliseren. We stappen over om de dienstverlening aan en samenwerking met onze klanten te verbeteren.
Waarom is er gekozen voor Planningsagenda?
Planningsagenda is het best beoordeeld op gebruiksvriendelijkheid, snelheid, performance en innovatie. Bovendien werken wij al met Planningsagenda voor de medische module en bieden we met de overgang voor zowel onze klant als eigen medewerkers het werken met één systeem.
Wanneer ben ik aan de beurt?
Met iedere klant wordt contact opgenomen zodat jij weet wanneer jij aan de beurt bent.
Wat verandert er voor mij?
Jullie gaan werken met ons nieuwe verzuimsysteem Planningsagenda. Wanneer jij aan de beurt bent voor de migratie word je voorzien van een instructie van Planningsagenda.
Hoe zorgen jullie dat mijn mensen met Planningsagenda kunnen werken?
Er is gekozen voor een gebruiksvriendelijk verzuimsysteem. In elke migratieronde worden klanten voorzien van een instructie van Planningsagenda.
Blijft historische data beschikbaar?
Alle dossiers, koppelingen en data gaan over. Historische data blijft dus beschikbaar.
Blijft mijn klantdashboard beschikbaar?
Ja, Power BI wordt gekoppeld aan Planningsagenda en blijft dus beschikbaar.
Waar vind ik de rapportages in Planningsagenda?
Rapportages verzorgen we na de overgang via Power BI. Het nieuwe Power BI Dashboard stellen we kosteloos ter beschikking aan al onze klanten. Op deze pagina kan je meer informatie vinden over de mogelijkheden van Power BI. Wil je gebruik maken van Power BI, dan kan je via Sales Support toegang tot het dashboard aanvragen.
Hoe kan ik een gebruikersaccount aanvragen voor Planningsagenda?
Iedereen die nu een account heeft in Compasity of Visma, krijgt automatisch een uitnodiging voor een account in Planningsagenda. Nieuwe gebruikers kunnen een account aanvragen bij Sales Support.
Werkt de digitale casemanager ook?
Ja, de digitale casemanager wordt gekoppeld aan Planningsagenda en blijft dus werken.