ArdoSZ zet zich in voor de best mogelijke medische en arbeidsdeskundige ondersteuning voor werkgevers en werknemers. Heeft u naar aanleiding van uw ervaring met ArdoSZ een klacht, suggestie of compliment? Dan horen wij dat heel graag. Vul hiervoor het reactieformulier in.

ArdoSZ ziet klachten, suggesties en complimenten als een kans voor verdere verbetering. Wij vinden het daarom heel waardevol wanneer u uw ervaring wilt delen. En nemen iedere reactie uiterst serieus.

Heeft u een klacht of opmerking, dan zoeken we binnen twee werkdagen contact om te bekijken hoe we uw dit kunnen oplossen. Onze klachtenprocedure leest u in ons klachtenreglement, deze kunt u opvragen via het reactieformulier.

Reactieformulier

Via dit formulier kunt u uw klacht, suggestie of compliment melden bij ArdoSZ. U ontvangt binnen twee werkdagen onze reactie.

  • Ik ga akkoord dat mijn gegevens worden opgeslagen in de database van ArdoSZ. U kunt te allen tijde uw gegevens laten wijzigen dan wel laten verwijderen. Daarvoor kunt u alsmede gebruik maken van het contactformulier. Uw gegevens worden niet aan derden ter beschikking gesteld, tenzij anders aangegeven. Uw gegevens worden op beveiligde servers in Nederland opgeslagen. Voor meer informatie verwijzen wij u graag door naar ons Privacy Statement onderaan de website.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.